elinmariaeriksson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin Eriksson - 31 oktober 2011 19:32

Är det bara jag eller ser inte killen i Rihannas video ut lite som hennes ex Chris Brown? 


Av Elin Eriksson - 31 oktober 2011 18:19

 

Hello!

Nu är det såhär att Signe och jag har gjort en bakblogg där vi kommer att lägga upp bilder på allt vi bakar och receptet och sånt, så om ni är baksugna kan ni ju alltid gå in där och hitta roliga recept :) crazybakingbloggplatsen.se är adressen dit :) 


Ikväll händer det nog inte så mycket här hemma hos mig, ska väl titta på tv och kanske läsa lite och bara mysa i höstmörkret :) 

Av Elin Eriksson - 31 oktober 2011 12:33

 

-Jag och Rossi 

Nåå? Vad tycker ni? Själv blev jag jätte nöjd ;) och tack Signe för headern :) 


Nu ska jag och malte ta en promenad bort till Signe och rossi och fixa en grej som ni kommer gilla haha.. berättar sen ;)

Av Elin Eriksson - 31 oktober 2011 11:31

Hejsvejs! 


Byter namn på bloggen också nu är jag ändå håller på ;) 


bloggen kommer alltså inte heta strawberryelin.bloggplatsen.se längre utan kommer under dagen byta namn till: elinmariaeriksson.bloggplatsen.se !! 

Av Elin Eriksson - 31 oktober 2011 11:00

Idag ska jag fixa bloggen, känner mig inte inte alls nöjd med den nu! Eller utseendet är helt okej, men min bloggning...ojojoj säger jag bara! Tur att INGEN annan än jag ser statistiken!! Men ska ialla fall byta header, färger och fixa nya kategorier...får se om jag till o med tar bort dom gamla inläggen och börjar om helt..hmm! Får se hur jag gör ;) 


Gjorde en header igår som jag är ganska nöjd med och Signe har gjort några åt mig också så det blir nog bra :) 


Av Elin Eriksson - 30 oktober 2011 20:32

    

Bloggfrivecka.se 

Det har jag haft, and i'm proud of it!

Fast det hade ju i och för sig varit smart att meddela er det, men det glömde jag och jag skäms lite för det...! fast egentligen inte


Men denna vecka kommer det att ske jävligt mycket här på bloggen! Jag ska fixa nytt utseende, nytt namn och kanske fixa lite med inläggen! kommer bli super duper! (hoppas jag). 


Nu ska jag fortsätta fixa lite med lite grejor så hörs vi imorgon! för det är lov hela veckan så kommer kunna blogga mycket! (förhoppningsvis)

Av Elin Eriksson - 20 oktober 2011 17:01

Hahaha, som rubriken säger så kommer  jag att vara barnvakt ikväll och därför inte kunna blogga något, eller jag kanske slänger in ett mobilinlägg men dom är inte så roliga ;) 


Dagen idag har varit lång, men inte seg...tur det! 

Vi har gjort en massa roliga saker (eller nä?) och blablabla..


orkar ite skriva mer, ska hämta johanna typ så så 


hejsvejs! ;)

Av Elin Eriksson - 18 oktober 2011 16:30

  -En bild på min idol!

Nu är jag hemma-a-a! Överlevde dagen!

Puuuh, skönt att den är över, tisdagar och fredagar är dom sämsta skoldagarna! Fast på fredagen har man ju någonting att längta till efter, men inte på tisdagen för sen är det ju onsdag och inte helg som det är efter fredagen! 


Men nu måste jag plugga NO och annat skit för vi har prov på fredag! 


Adiós! 

Presentation


Elin Eriksson heter jag och jag är en 14-åring som bor med min familj i Sundsvall. '

I min blogg kommer ni få läsa om min vardag med hund, skola och träningar, men också om mitt intresse till"bakning"

Hoppas ni gillar´t!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards