elinmariaeriksson

Alla inlägg under september 2011

Av Elin Eriksson - 11 september 2011 14:35

Det var vääldigt länge sen jag bloggade...


Men har inte haft någon blogglust och det har inte heller funnits något att blogga om heller.  


Idag är det söndag och jag har inte gjort något typ, har träning senare och sen ska jag bara slappa ;)

Av Elin Eriksson - 5 september 2011 20:15

...förkylningen!

Vakade i morse av att halsen känndes lite svullen och under dagen har jag blivigt snuvigare och snuvigare...inte så kul!


Skolan var ialla fall helt okej idag, inte så så seg. Efter den så stack jag, Signe och Donia hem till moai och typ chillade? Eller vi spelade kort också ;)


Nu sitter jag och kollar på idol tillsammans med min sovande vovve ;)


   En liten bild på mig idag :)

Av Elin Eriksson - 4 september 2011 13:58

Igår var jag, Signe och Malte oh fotade lite vid en tjärn typ, eller ja, Signe fotade och jag och Malte "modellerade". 


Här kommer bilderna: 


         

Fotofraf: Signe Olsson 


Av Elin Eriksson - 4 september 2011 12:51

Blääää! 

Vilken tråkig söndag! Finns inget att göra, mer än att typ städa...och det är tråkigt! 


Vet inte vad jag ska skriva om...finns ju ingenting ju. 


Ska träna sen, fotboll. Blir kul :) 


Lyssna på dennna: Sjukt bra! :)


Av Elin Eriksson - 3 september 2011 18:11

Hallå i stugan! 

Jag är verkligen jätte ledsen över den dåliga updateringen denna vecka...har vart lite myket i mitt liv så bloggen kom i andra hand :/ 


Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka på "fulltid" eller jag ska försöka ;)


Det blir ett lite snabbt inägg för snart ska jag och mamma gå med Malte till morfar och sen ska vi gå och äta middag på O'learys med Lisa och hennes mamma.


Måste skynda mig!! 


 

Presentation


Elin Eriksson heter jag och jag är en 14-åring som bor med min familj i Sundsvall. '

I min blogg kommer ni få läsa om min vardag med hund, skola och träningar, men också om mitt intresse till"bakning"

Hoppas ni gillar´t!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards