elinmariaeriksson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin Eriksson - 29 augusti 2011 20:30

Kom typ nyss hem från träningen med Linnea, vi gick på ett medel gympapass på F&S :) Det var riktigt roligt tyckte jag så jag kommer säkerligen göra det fler gånger! ;) Nu känner jag mig riktigt duktig som har tränat (även om det inte var lika jobbigt som jag trodde) så nu ska jag nog ta och hoppa in i duchen och sen mysa i soffan till CSI:NY!! :D 


   

Av Elin Eriksson - 29 augusti 2011 16:00

Tjabba! 

Kom hem från skolan för ett ganska långt tag sen och har ätit ett päron till mellis (nice facts,huuh?) och nu sitter jag här och typ tråkar. Lyssnar lite på musik och sånt. 


Skoldagen var himla seg idag...typ först hade vi matte och läraren gick vi igenom en massa saker och vi räknade lite. Sen på svenskan så kom inte läraren för hon var nån annanstans så då skulle vi läsa våra böcker...men jag var så hungrig att jag inte kunde koncentrera mig! Fast SO:n var ganska rolig ialla fall ;) 


Det här blev ett tråkigt inlägg, men det får ni ta ;) haha 


Ska ialla fall iväg och träna med Linnea sen. Bloggar KANSKE efter det :) vi får se ;) 


   Här får ni en överredigerad bild på en kossa! Varsågoda! ;)

Av Elin Eriksson - 29 augusti 2011 09:00

Godmorgon!  

Idag är det måndag och skola... jag ska gå snart, ska bara borsta tänderna och sånt. 


Det här blev ett väldigt kort inlägg, men det får ni ta ;) 


 

Av Elin Eriksson - 28 augusti 2011 20:01

Kom hem från träningen typ kvart över sex, slängde i mig lite mat och sen åkte jag och pappa till Norra Berget med Malte och tränade lite med honom. Typ inkallning, sitt, stanna och sånt ;) Det gick bra, han är så duktig min lilla bebis ;)


Nu sitter jag och chillar i soffan med TV och en glasspinne :) mums..!


 

Av Elin Eriksson - 28 augusti 2011 15:30

Nu är jag äntligen färdig!

Gick faktiskt ovanligt bra :) Fick ta en paus för att äta lunch men annars har jag bara kört på typ ;) 

                   

      Nu ska jag snart på träning så ska ta och gå och byta om och sånt ;)

Av Elin Eriksson - 28 augusti 2011 10:28

Söndag.

Det är det idag.

Dagen mellan lördag och måndag.

Slappardagen kallar jag den ibland.

Och idag ska jag ägna denna fina slappardag till mitt lilla rum som verkligen behöver städas. 

Om jag ser framemot det? Kanske lite, fast jag vet att det kommer ta en jäkla tid eftersom jag är så SEEEG på just städning. Kommer alltid saker att göra emellan, typ kolla bloggar, youtube. Ibland kan jag tillomed läsa gamla böcker! alltså jag älskar att läsa och så, men inte gamla böcker! 


Nu ska jag ta och sätta igång så jag blir klar innan det blir mörkt ;) 


 

Av Elin Eriksson - 27 augusti 2011 10:47

Halloj allehopa! :) 

Sitter hemma hos Signe nu där jag har spenderat natten ;)


Igår kväll var jag hos Signe och det var ett jävla röj ska ni veta!! :) 

Eller först så kollade vi på film, vi såg Kopps, den är typ helt sjuk ju! Fast jag hade sett den förut men det var typ 1000 miljoner år sen ;P 


Sen gjorde vi liter andra saker och sen så skulle typ Lisa, Alva och Donia gå hem :( men inte linnea och Alice ;) så vi typ dansade och sjöng hela natten...fast ne. De gick typ halv 1 eller nått sånt. Sen var det bara jag och Signe kvar och vi gjorde inte så mycket...bara pratade ;) 


Här kommer lite bilder från igår som JAG tänker "låna" av Signe för att jag inte hade med mig mig kameran ;) (det blir samma bilder som Signe har på sin blogg..men men :)


          

Av Elin Eriksson - 24 augusti 2011 15:29

Kom hem för ett tag sen och nu ligger jag bara här i typ dvala!?! Jag är så himla trött...! 


Aja...ialla fall så har jag varit i Sidsjön med skolan idag...det var väl ganska kul, eller typ ialla fall. Vi skulle göra några uppdrag i grupper som lärarna hade bestämmt. Min grupp var ju...hmm..bra? Nej! Eller jag kan ju säga att vissa gjorde mer än andra...


Sen åt vi typ lunch och gick nån frågeslinga och sen fick vi gå hem :) 


Nu ska jag nog ta och koll på ett CSI:NY avsnitt och bara ta det lungt så hörs vi nån gång! Hahaha ;) 

 

Här är bild på Maltes syrra som jag tog när vi hämtade honom ;) 

Presentation


Elin Eriksson heter jag och jag är en 14-åring som bor med min familj i Sundsvall. '

I min blogg kommer ni få läsa om min vardag med hund, skola och träningar, men också om mitt intresse till"bakning"

Hoppas ni gillar´t!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards